poniedziałek, 8 marca 2010

Słów parę o sprzątaniu przedpokoju

Wykorzystałam kilka praktycznych porad ‘Królowych czystości’. Chociaż z pierwszą radą, to chyba troszkę przegięłam. Kim i Aggie radzą, aby umieścić w domu dwie wycieraczki – przed drzwiami wejściowymi i w ganku. Tak też zrobiłam. Dodałam jeszcze jedną wycieraczkę z napisem ‘Welcome’ przed schodami zewnętrznymi. Nie mogłam się powstrzymać – uwielbiam tę wycieraczkę!
Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się myć podłóg ciepłą wodą mydlaną (zawsze używałam płynu do mycia podłóg – jak wszyscy). Okazuje się, że ‘metody babcine’ są równie skuteczne jak środki czystości. Z tą różnicą, że tradycyjne metody nie zagrażają środowisku. A ja chcę być ECO! Oto mój (a raczej ‘Perfekcyjnej’)zestaw do sprzątania przyjazny środowisku:
1. Ocet spirytusowy
2. Cytryny
3. Sól
4. Soda oczyszczona
5. Boraks
6. Mydło naturalne
7. Naturalne olejki zapachowe

Na dziś to tyle. Kolorowych snów!

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym jeszcze do tego zestawienia dodał wycieraczkę systemową https://www.alumatex.pl/produkty/wycieraczki-systemowe która nie pozwoli na wnoszenie brudu do przedpokoju. Jest to pierwszy i główny punkt który należy wdrożyć jeśli chcemy mieć czyste powierzchnie.

    OdpowiedzUsuń